Re: Jak zainstalować system nie majac napędu CD i FDD?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 09:08:08 MET

Użytkownik "Kompaner" <kompaner@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dmosfb$e9q$1@news.onet.pl...
> Witam!
> Aby uruchomić instalację trzeba mieć system.
> Moja propozycja.
> 1. Podłączyć dysk do innego komputera i zainstalować system (najlepiej
> Win98, może być tylko sam DOS 7). Pamiętać o ustawienie partycji z systemem
> jako aktywnej!
> 2. Przegrać na ten dysk do jakiegoś katalogu zawartość CD z Windows XP.
> 3. Włożyć dysk do laptopa, wystartować, zaraz po POST nacisnąć F8, wybrać
> wiersz poleceń.
> 4. Przejść do katalogu z zawartością XP, i podkatalogu I386.
> 5. Uruchomić program winnt32.exe.
> [...]

Pomysł jak najbardziej ok - ale ja mialem kiedyś taka wersje Xp-ka kiedy
go odpalałem w ten sposób pisło że brakuje mu licencji EULA, Wtedy robilem
to na około - tzn, instalowałem 98 a potem na niego wrzucałem XP.
Natomiast do tej pory nie wiem jak mozna zainstalowac system na innym
komputerze, XP , przenieść dysk, i odpalić na innej maszynie, - jak obejść
te zabezpieczenia...