Re: Klopoty z serwisem Acera

Autor: road666 <road666_usun_at_poczta.fm>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 23:04:30 MET

marcinza wrote:
> zostawiłem go w serwisie, i na drugi dzień zadzwoniłem co też nie było łatwe
> ale się udało, serwisant stwierdził że chipset w tym modelu znajduje się
> blisko elementów które wydają dużo ciepła i to powoduje zawieszanie, naprawa
> polegała na wymianie płyty głównej na nową!!!!

Hmm... jezeli w tym modelu chipset jest za blisko ciepla, to jak przez
wymiane plyty glownej na nowa - tego samego modelu - dziala poprawnie ? ;)

A tak przy okazji - Pawel zadal na poczatku pytanie w sprawie otwarcia
pokrywy aby wymienic ram - ja tez sie z tym silowalem i nic (tzn. nie
chcialbym wylamac, a ram chcialbym rozbudowac) :| Moglby ktos pokierowac
gdzie szukac jakiejs ukrytej srubki czy "dzyngla" jakiegos ktory trzyma ja ?