Re: Klopoty z serwisem Acera

Autor: marcinza <marcinza_at_hot.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 22:30:47 MET

> o! to tez moj problem. acer aspire 1356lci. ostatnio dzieje sie to coraz
> czesciej. mozesz napisac co zrobili/stwierdzili?

mam acer tm 4102 zawieszał mi się tylko gdy mocniej coś ściągałem przez wifi
(p2p, bitcomet, ftp) a mam neo 512, pomagało tylko zrestartowanie, za
pierwszym razem gdy komp był w serwisie nie stwierdzono usterki, za drugim
zażądałem wymiany modułu wifi ale to też nic nie dało, spece z serwisu
sugerowali że to nie wina laptopa tylko mojego routera mam asmax AR 802 gu,
ale ja nie dałem za wygraną i kiedyś przy okazji wizyty w warszawie (jestem
z lublina) pojechałem do nich osobiście, sprzęt testowali przy mnie ze 2
godziny, i potwierdziły się wszystkie moje spostrzeżenia, komp się
zawieszał!!!

zostawiłem go w serwisie, i na drugi dzień zadzwoniłem co też nie było łatwe
ale się udało, serwisant stwierdził że chipset w tym modelu znajduje się
blisko elementów które wydają dużo ciepła i to powoduje zawieszanie, naprawa
polegała na wymianie płyty głównej na nową!!!! trwało to coś około 3 tygodni
bo musieli ją zamówić, komp był cały czas w serwisie, ale jest możliwość
zabrania sprzętu do domu po diagnozie i korzystania z niego z domu do czasu
przyjścia części , wtedy dzwonią i wysyła się sprzęt kurierem do serwisu ,
oni naprawiają i odsyłają, trwa to około 4 dni

pozdrawiam