Re: Oczędnosc energii - jak ?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 21:09:55 MET

> LOL. Nie wiem, czy to ważne, ale te "prądożerne" komputery sprzed kilku
> lat
> "żarły" od 4x mniej prądu niż te obecne, "energooszczędne".

Przesadzasz, ale oczywiście zgadzam się, że teraz wymogi co do zasilania są
większe. Tyle, że zauważyłem u producentów zwrot w dobrym kierunku -
prcesory AMD klasy 3000+ są ekonomiczniejsze od klasy 2000+ sprzed półtora
roku.

Gdy kupowałem 386DX40, to w obudowie był zasilacz bodajże 250W, teraz mam
350W. Ciekawy jestem, jaki pobór prądu był w "tamtych czasach".
Przypuszczam, że 4 MB RAM pobierały tyle samo emergii, co obecnie 512 MB,
dysk 40 MB tyle, co 80GB, itd...

Pozdrawiam
MN