Re: Chyba mi siadła karta dzwiękowa :(

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 20:37:11 MET

> Zakładając, że czeka mnie zakup nowej karty, to czy możecie polecić coś
> sensownego do mniej więcej 150 pln?
> Zauważyłem, że teraz wiele nawet droższych kart SB nie ma wyjścia midi i
> nie
> ma jak do nich podłączyć joistika, zawsze podłączałem joya właśnie do
> wejścia w karcie dzwiękowej, a teraz jak kupię taką bez wejścia to co, nie
> podłącze już?

Idealnym rozwiązaniem jest zakup SB Audigi2 (wersja bez dodatkowych
literek), w cenie ok 150 zł. Zawiera ona w zestawie drugiego śledzia z
wyjściem game/MIDI. W dodatku obecnie karty SB są znakomitymi
syntetyzerami - porównywalnymi z wysokiej klasy sprzętem profesjonalnym.
Naprawdę warto wymienić AWE na Audigi2 - zwłaszcza, jeśli MIDI i muzyka
elektroniczna nie są Ci obce.

Pozdrawiam
MN