Re: Czym sie rozni PALM od POCKET PC...

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 20:31:30 MET

> Właściwie to jak to jest z odtwarzaniem filmów na takim sprzęcie?
> Jaki procesor stanowi niezbędne minimum? Takie 200 MHz wystarczy? Na
> stacjonarnym PC to niewiele jeśli chodzi o filmy, ale przecież na takim
> kieszonkowym komputerze w grę wchodzi o wiele mniejsza rozdzielczość. Na
> Nokii N-Gage filmiki śmigają aż miło. ;)

Za bardzo szanuję swoje oczy by choćby testować ;-)

> Bo rozumiem, że z MP3 nie będzie problemu. ;)

Nie próbowałem, ale trudno mi sobie wyobrazić by był to jakiś problem

> Outlook to porażka bez względu na platformę. ;)
> A nie ma jakichś darmowych programów na tego typu sprzęt?

Kupiłem mojego pocketa jakieś 9 m-cy temu. Skonfigurowałem i używam.
Szukałem przez pierwszy miesiąc. Wtedy kompletnie nic sensownego nie
znalazłem. Albo chłam albo płatne. Profimail kosztuje 24$. Jeśli do
okazyjengo użycia to pewnie dużo. Ja używam regularnie.

> W gruncie rzeczy to czego się można spodziewać? Większość stron jest tworzona
> pod rozdzielczość 1024x768, a nie maleńki wyświetlacz o innych proporcjach.
> Nie chodzi o wygodne surfowanie po Internecie, bo od tego jest komputer, ale
> możliwość sprawdzenia czegoś w każdej chwili.

Problem jest przede wszystkim w interpretacji ramek. Niektórych stron
po prostu nie da się obejrzeć mimo załadowania. Niektóre nie
działają...
Ale masz rację. nie do tego służy.

Pozdr.

Wojtek