Re: Czym sie rozni PALM od POCKET PC...

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 17:51:26 MET

Wojtek napisał(a):

> Parametry na papierze trudno porównywać (procesor, pamięć itp.),
> ważniejsze co chcesz na tym robić?

Właściwie to jak to jest z odtwarzaniem filmów na takim sprzęcie?
Jaki procesor stanowi niezbędne minimum? Takie 200 MHz wystarczy? Na
stacjonarnym PC to niewiele jeśli chodzi o filmy, ale przecież na takim
kieszonkowym komputerze w grę wchodzi o wiele mniejsza rozdzielczość. Na
Nokii N-Gage filmiki śmigają aż miło. ;)
Bo rozumiem, że z MP3 nie będzie problemu. ;)

> Z mailem będą to porównywalne urządzenia. Systemowy Outlook w PocketPC
> to porażka. Właściwie nie wiem do czego mógłby służyć. Używam ProfiMail
> i tu jest pierwsze ale, jest to program płatny.

Outlook to porażka bez względu na platformę. ;)
A nie ma jakichś darmowych programów na tego typu sprzęt?

> Internet w systemowym IE to też namiastka, większość stron jest
> nieczytelna. Mozilla coś próbuje robić ale raczej to nie działa.

W gruncie rzeczy to czego się można spodziewać? Większość stron jest
tworzona pod rozdzielczość 1024x768, a nie maleńki wyświetlacz o innych
proporcjach. Nie chodzi o wygodne surfowanie po Internecie, bo od tego
jest komputer, ale możliwość sprawdzenia czegoś w każdej chwili.

# /George Orwell - Rok 1984/