Laptop - pad baterii, reset hasla?

Autor: nijou <spamik_at_prawdziwy.adres.to.nijou.malpa.go2.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 15:36:06 MET

Witam. W służbowym laptopie (IBM ThinkPad 2673) rozładowała mi się
bateria (sam się wyłączył). Ku mojemu zdziwieniu po ponownym
uruchomieniu nie działało dotychczasowe hasło do BIOSu (był wcześniej
zabezpieczony, wyświetlał się taki ekran z kłódką). Podawanie starego
hasła nie daje efektu. Czy ten model ma może jakieś uniwersalne hasło,
albo czy jest możliwość usunięcia go?

PS: Proszę o niekomentowanie w stylu "ukradłeś kradziony to masz" -
jestem uczciwy, i mam poważny problem z dostępem do firmowej poczty :(
Jeżeli ktoś zna sposób, prosiłbym o kontakt na priv, nie ułatwiajmy
paserom życia umieszczając sposób w archiwum googli :)

nijou