Re: Karta Graficzna ATI 9550

Autor: ChrissP. <krzyszp_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 11:10:33 MET

"Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote in message
news:dmmkp6.37c.1@Hobby.od.19.lat...
> To po co Ci karta o mniejszej wydajnośći ? Bez sensu.

Na przykład dlatego, że 9550 bardzo fajnie się podkręca, a i przerabia na
9600 (nawet PRO) i wtedy wydajność... no cóż.
Mi przeróbka zajęła 10 minut, wykorzystałem soft za... 1zł! (Choć jak się
poszuka, to oczywiście i za darmo będzie, ale ja kupiłem soft z instrukcją
na allegro).

Pozdrawiam

Krzysiek

http://www.gubin.boo.pl