Re: Jakie głośniki

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 07:49:06 MET

Artii napisał(a):
> Mam zamiar kupić jakieś porządne głośniki do kompa za około 600 zl. Zastanawiam
> się pomiedzy creativem megaworks 250d thx a logitechem z 2300 thx. Za takie
> pieniądze można kupić sobie jeszcze w miarę dobry zestaw 5.1 i-trigue 5600. Co
> myślicie o tych trzech zestawach ?

Jak to ma być zestaw do słuchania muzyki, to lepszym rozwiązaniem będzie
mocny zestaw zestaw 2.1. W tym przypadku wiem, że Creative prezentuje
się bardzo dobrze ze swoim 250D, jednak przyznaję, że Logitech 2300
jeszcze nie słyszałem, więc ciężko mi powiedzieć, który z nich jest
lepszy. Można ewentualnie samemu posłuchać ich w np. MM, jeśli się uda,
że akurat takie wysokie modele będą wystawione.

Jeśli jednak zależy Ci na dźwięku przestrzennym, oglądasz na komputerze
filmy lub grasz w dobre gry, to idealnym rozwiązaniem jest inwestycja w
ten zestaw 5.1. Warunkiem tutaj jest jednak posiadanie dobrej karty
dźwiękowej (to się też tyczy opcji 2.1) wielokanałowej - dźwięk
zintegrowany, o ile to nie jest SS, odpada. Trzeba też zwrócić uwagę na
to, żeby te kolumienki prawidłowo rozstawić w pomieszczeniu. Żle
ustawione będą grały jak stereo z pogłosem, więc to by się już mijało z
celem.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]