Intel D865 Perl PIV 3.0 HT i zwisy. Pomocy!!! C.D.

Autor: zch28 <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 07:44:52 MET

W poprzednim poście pisałem o zwisach kompa.
Zgodnie z sugestią grupowiczów podłączyłem inny zasilacz - Mode Com Feel-350 i
niestety zwisy się dalej pojawiają (bez żadnej różnicy). Nie mam w zasięgu
czegoś mocniejszego.
Jak sobie pomyślę, że serwis znowu będzie go testował przez 8 godzin i nic to mi
ręce opadają.
Nie dam rady przekonać ich żeby wymienili płytę.

Amoże jest jakiś trick. Jakieś ustawienie w biosie które mu szkodzi?

zch

PS. Odkąd serwis zatrudnił młokosów to już prawie nie mam do nich zaufania.