Re: SB Audigy 2 - ktory wybrac?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 17:52:22 MET

Ictus napisał(a):
> ja bym zostal przy "plytowym" dzwieku

Właśnie się ostatnio przerzucałem z Live! 5.1 Digital na Audigy2 OEM.
Przez kilka dni po sprzedaży Live! słuchałem muzyki na zintegrowanym
dźwięku (Abit NF7, nie SS). W porównaniu do Live dźwięk był wyraźnie,
dużo gorszy. Po zamontowaniu Audigy2 - miód na uszy! Naprawdę, różnice
słychać od razu. Trzeba być totalnie głuchym żeby tego nie usłyszeć.
Dodam jeszcze, że przy komputerze korzystam z Creative Inspire T5900.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]