Urządzenia wielofunkcyjne

Autor: Bandit <thief_16_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 17:53:15 MET

Nigdzie nie mogę znaleźć informacji dotyczących urządzeń
wielofunkcyjnych firmy Canon. Więc postanowiłem zapytać się tutaj. Czy
urządzenia wyżej wymienionej marki są warte swojej ceny? Prosiłbym o
podanie danych na temat pojemności pojemników z tuszem urządzenia: Canon
SmartBase MP150. Jeśli ma ktoś urządzenie z tej serii niech napisze
kilak słów na jego temat np. Jakie są problemy, jeśli w ogóle są i
możesz jeszcze coś na temat dołączonego oprogramowania.