Re: 2xram - zwiechy, dlaczego?

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 11:17:44 MET

Dnia 30-11-2005 o 10:14:48 fv <fake@cybax.com> napisał:

> Soltek DRV5-C (KT333).
> Razem mam 768MB RAM.
> Pamiec 256MB (PC 2700, CL2) osadzona w slocie 1, kostka 512 w slocie 2.
> Magistrala 166MHz.

Witam,
Miałem podobne problemy z ASUS A7V333, więc to może wina KT333, że mu robi
różnicę w którym slocie co siedzi.
Kombinowałem z różnymi pamięciami i żadne dwie kostki nie chciały chodzić
razem, w końcu dorwałem dwie z tej samej serii licząc, że o to chodzi i
też były problemy.
Rozwiązanie okazało się banalne i trochę zaskakujace.
Wystarczyło obłożyć sloty 2 i 3, zamiast 1 i 2.
W tej kombinacji wszystko chodziło bez problemu i przy magistrali 175MHz
(pamięci były 166) przez długi czas.
Spróbuj więc takiej kombinacji.

--
majstermod