Re: Nagrywarka nagrywa ale nie czyta CD'kow

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 09:42:02 MET

mich napisał(a):

> Nie to Philips PC460.
> Nie podawałem typu bo sądzęże to bez znaczenia.
> Zjawisko narastało stopniowo więc związane raczej ze starzeniem
> lub rozregulowywaniem się.

Podlaczam sie pod spostrzezenie (co by nowego watku nie zakladac)- mam
podobna sytuacje z napedem DVD Toshiba SD-M1612 - tzn czyta normalnie
plyty DVD a CD-R nie chce (po odczycie DVD na jakas chwile po wlozeniu
nastepnie zwyklej CD-R rozpoznaje zawartosc i nawet probuje czytac po
czym wyskakuje komunikat o braku nosnika w napedzie...) Wnioskuje, ze
bardziej chodzi zatem o elektronike ni optyke (przeciez soczewka nie
zaczyna "na chwilke" byc czystsza a potem sie sama brudzi. :) Mozna cos
z tym zrobic!? Swego czasu ta Toshiba byla bardzo dobrym napedem i
miodzio czytala wszystkie plytki (swietny naped do ripowania audio
lepszy wowczas od cedekow - nr w testach z gazetek komputerowych przez
bardzo dlugi czas). Skoro jako DVD dziala to moze da sie cos z nim
zrobic zeby zaczal odczytywac znowu zwykle plyty???

Pzdr, OMSON