Re: bardzo mocny komp do grafiki 2D

Autor: <mick1_at_op.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 08:28:14 MET

to i ja wtrace 3 grosze:
Od samego poczatku zakladam, ze chcesz wydac troche pieniedzy, ale tez
nie chcesz wydawac bez sensu :)
1. Ram - wg mnie 2 kosci 1 giga - cena kosci 2 GB, to juz
nieporozumienie narazie. Jakby co, warto zaopatrzyc sie w plyte z 4
bankami pamieci i dorzucic ram w razie potrzeb.
2. Plyta - tu w sumie cokolwiek, byle stabilne i z 4 bankami pamieci.
3. Procesor - Jestem zwolennikiem AMD, ale w tym przypadku tylko Pentium
D - najtansza wersja nawte (2 rdzenie i duzo cache robi swoje)
4. Dyski - warto pomyslec o strippingu, ale jedynie jesli myslisz tez o
jakims backupie danych (a pewnie myslisz) i tak jak radza inni - raptory
5. Karta graf - PNY albo Matrox - ceny w zaleznosci od kiesy :)
Pamietaj, ze te wszystkie super radeony i geforce sa robione dla gier
glownie, nie do zastosowan profesjonalnych. Nacisk na zupelnie inne
rzeczy. wybierz cos, co ucieszy grafika w czasie pracy, a nie w czasie
odpalania gier :)
Tyle
Pozdrawiam