Re: Monitor LCD

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 18:42:37 MET

mgs napisał(a):
> [...]
> mają w niektórych przejściach nawet 100ms albo więcej, twój pewnie też w
> niektórych (czarny do białego albo czarny do szarości - nie pamiętam,
> zerknij do testu na mva.pl) będzie miał co najmniej 35ms. Ale nie jest
> źle (ja na monitorze na matrycy PVA bez dopalacza gram sporadycznie w
> gry i nie narzekam, a smużenie przeszkadza właściwie w jednym -
> przewijaniu stron o czarnym tle i jasnych literach).
>
> Na mva.pl jest test tego monitora (nie wiem czy czytałeś, ale pewnie tak
> :) ), a na forum długa dyskusja na jego temat.

byłem dziesiatki razy na tej stornie alena forum jakoś nigdy nie wlazłem
-zajkrze tam i znów zgłupieje :)

> W tej cenie ciężko, chyba że 17'' - wtedy wybór jest obszerny.

Wikeszy jest lepszy - szczególnie za ta sama cene;) - to takie
nieprawdziwe hasło rekalmowe.

> O programach zapomnij w niższych rozdzielczościach (które tego
> wymagają????)

Ano sa takie - patrz produkcje gier przed roku 2001 jkest ich caa masa i
niestety tam są czcionki ale w postaci numerów które opsiują.

  - czcionki będą rozmyte, co na dłuższą metę może być
> męczące - grać zaś się da całkiem przyjemnie (ale nie gram dużo, więc w
> sumie radzę się moim zdaniem nie sugerować zbytnio w tej kwestii :) ) -
> jak wcześniej mówię na bazie doświadczenia z moim monitorem (Belinea
> 101751B - jest 17'' i na nieco innej matrycy - PVA, a nie MVA, ale myślę
> że podobieństwo będzie duże, bo Belinea pewnie przy skalowaniu obrazu te
> same algorytmy stosuje).

A na czym polega zasadnicza róznica MVA od PVA?
bo na mva.pl niemoge jużodszukać - artykuły sa ździebko stare.