Re: SB LivE 4.1

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 16:34:17 MET

Aju wrote:
> A masz może namiar na coś do poczytania na ten temat ? W sensie jak to
> podłączyć zakladajac ze zlozylem sub aktywny ( skrzynka , wzmacniacz
> itp.) i co bede mial na wyjsciu suba ? mini jacka ? i jak bedzie
> wygladalo podłączenie do karty ? do którego wyjscia? mam przód i tył
> zajęty ... hmmm...

no jak to... pisalem w pierwszym poscie ze najlepiej suba wyprowadzic z
przednich bo chyba wogole tak sie robi jak nie ma jakiegos specjalnego
zlacza.

> Zamierzam samemu zlozyc sobie elektronika , glosnik juz mam i tak
> kombinuje jak sie da ...

Ech... lepiej nie kombinowac jezeli nie wiesz wiecej ponad to co Ci sie
kiedys udalo zrobic (czyli jak nie masz doswiadczenia to lepiej nie
eksperymentowac...) ceny na zestawy sa teraz nizsze o wiele niz kiedys (ja
creativa 7.1 kupilem za 330 zl, a creative 5.1 z upmixem z 4.0 do 5.1
kosztuje nawet 250 zl) wiec czy jest sens zabierac sie za cos takiego?
Zmarnujesz czas i pieniadze na zakupy z ktorych nie bedziesz w stanie
zbudowac nic sensownego... Nie chce Cie urazic, ale skoro nawet nie wiesz co
bedziesz mial na "wyjsciu" suba (o ile istnieje cos takiego jak wyjscie) to
tym bardziej nie masz co sie za to brac.
Odpowiedz 1: na "wyjsciu" suba bedziesz mial to co tam wsadzisz. Dokladniej
jest to wejscie do suba.
Odpowiedz 2: oczywiscie jak juz bylo mowione wyprowadzisz to z przednich
kanalow, poprzez sprowadzenie ich do mono i odfiltrowanie cewka
niepotrzebnego pasma.
Odpowiedz 3: jezeli uwazasz ze przod i tyl masz zajety i nie masz juz gdzie
tego podlaczyc to tym bardziej nie bierz sie za to... istnieje cos takiego
jak rozgaleziacze...

a zreszta teraz to juz sie robi NTG.

Pozdrawiam :) Nie bierz wszystkiego jako krytyke swojej osoby, ale po prostu
rade ze wyniki nie beda warte wysilkow i czasu...
ps. A materialow w sieci jest od cholery i ciut wiecej... wystarczy uzyc
googla

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840