Re: SB LivE 4.1

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 16:52:15 MET

Aju napisał(a):
> A masz może namiar na coś do poczytania na ten temat ? W sensie jak to
> podłączyć zakladajac ze zlozylem sub aktywny ( skrzynka , wzmacniacz itp.) i
> co bede mial na wyjsciu suba ? mini jacka ? i jak bedzie wygladalo
> podłączenie do karty ? do którego wyjscia? mam przód i tył zajęty ...
> hmmm...

A czy nie lepiej dać 50zł za Live! 5.1, wrzucić sterowniki KX i cieszyć
się dobrym dźwiękiem i odpowiednią ilością wyjść bez kombinowania?
Zawsze to będzie prawdziwy kanał LFE w 5.1 a nie downmix z stereo z
obcięciem częstotliwości.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]