grafika w laptopie-prośba o opini

Autor: Robert Sałasiński <rob234_at_WYTNIJTO.wp.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 15:31:29 MET

Witam,
Zastanawiam się nad kupnem niedrogiego laptopa, nie jestem zapalonym graczem
wiec do grafiki nie przywiązuje aż tak wielkiej wagi, jednak jeżeli muszę
się na coś zdecydować, to oczywiście wolę wybrać coś lepeszego. Wobec tego
proszę o radę czy jest różnica w pomiędzy grafiką ATI Radeon Express 200 do
128MB UMA a grafiką Intel 910GML do 128MB UMA i jeżeli tak to która z nich
jest lepsza? I jeszcze przy okazji czy ATI Radeon Express 200 do 128MB UMA a
ATI Radeon Xpress 200M do 128 MB DDR2 UMA (oba te oznaczenia spotkałem w
laptopach) to jest to samo i ktoś to tylko inaczej napisał czy są to dwie
róże rzeczy?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Robert