Re: przegrzewanie?

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 14:19:29 MET

Użytkownik Radosław Sokół napisał:
> To musiałeś mieć nieźle napaćkane tej pasty ;)
sam smarowalem :)

> I tak sporo jak na takiego Athlona. Może zainteresujesz
> się programami do programowego chłodzenia procesora?
> Pod obciążeniem nic nie dadzą, ale w czasie normalnej
> pracy zejdziesz do 30 stopni i zmniejszysz zużycie
> prądu.
testowalem np vcool i zbija on kilka stopni. Nie wiem jaki program jest
dobry i najlepiej darmowy - vcool dla KT600 jest tylko w jakiejs alfa
wersji.

> W zasadzie może to też tak działać. Mimo to procesor
> przy 60 stopniach nie powinien się wyłączać -- chyba,
> że masz tak ustawiony w BIOSie limit (lub płyta "na
> sztywno" blokuje przy tej temperaturze).
ale z tego co rozumiem to sa dwa czujniki - czujnik plyty, oraz czujnik
w radiatorze.
Odczyty temperatury mam z tego w radiatorze, ten w plycie moze miec inne
(wyzsze) odczyty. Pytanie czy plyta glowna (po odczycie zbyt wysokiej
temperatury z proca) moze wylaczyc zasilacz w ten sposob iz nie da sie
go ponownie wlaczyc bez wyjecia wtyczki? Choc na dobra sprawe to moze
byc tez przelacznik w samej plycie glownej ktora pamieta ze sie wylaczyla.

Marx