Re: GF 6600 Gigabyte - czy można sprawdzic temperaturę?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 12:45:37 MET

To może wyjaśnię, o co mi chodzi.
Chcę zmienić obudowę i założyć w niej jeden wiatrak wyciągający powietrze.
Przyszło mi jednak do głowy, że zamontuję też wiatrak zasysający.
Obudowa wygląda tak:
http://www.modecom.pl/product.php?id=270&categoryId=3

Wiatrak zasysający jest przykręcany mniej więcej na wysokości karty
graficznej. Karta moja chłodzona jest pasywnie i zastanawiam się, czy ten
wiatrak będzie w stanie dodatkowo ją przedmuchiwać przy zasileniu go 5V.
Celem jest obniżenie temperatury karty w celu przetaktowania. W tej chwili
w zasadzie nie jest możliwe jej podkręcanie, pracuje na 400/500 MHz.

MN