problem z aktualizacja xp pomocy

Autor: xavier <musti20_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 10:58:51 MET

witam, mam oryginalnego XP i zawsze miałem zainstalowane wszystkie poprawki,
parę dni temu pobrałem nowe poprawki i tu zaczął się mój problem, mianowicie
po instalacji którejś z poprawek komputer nie chce załadować XP'ka ładuje
się do pewnego momentu i staje. Nie mogę też uruchomić z poziomu trybu
awaryjnego i ostatniej znanej konfiguracji. Nie mogę też użyć ponownej
instalacji systemu z funkcją naprawy bo mam do wyboru tylko nową instalację
czy mieliście taki problem, proszę o pomoc bo nie chce formatować partycji.