Re: Laptop - doradzicie cos? [ot]

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 23:03:49 MET

Dnia Mon, 28 Nov 2005 21:52:30 +0100, red napisał(a):

> No to masz szczescie, bys widzial moja przy Gentoo :-P
hmm nie wiem czemu szczescie. Nie przekonywalem jej w zaden specjalny
sposob. Po prostu stwierdzila kiedys ze stabilnosc win jej zdecydowanie do
pracy nie starcza. No to polecilem jej na poczatek mdk.Spodobala sie jej
taka stabilnosc.Nauczyla sie podstaw i mdk przestal jej wystarczac teraz
uzywa Debiana i pewnie "chiwlka" minie zanim tez przestanie :-).
Tak naprawde skomplikowanie linuksa to mit. Jedyna roznica polega na tym
ze wieszkosc jest do windowsow przyzwyczajona. Gdyby od poczatku uczyc ich
innego systemu to wlasnie windows bylby dla nich skomplikowany. Wiec jesli
ktos potrafi byc elastyczny i pozbyc sie zlych nawykow (np zaczac jednak
czytac co system pisze do usera bo w przeciwienstwie do windows tutaj
komunikaty _sa_ pomocne) to poradzi sobie bez problemu.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: