Re: 6600 GT *AGP* - ktory najlepszy?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 20:55:25 MET

fv napisał(a):

> Przeczytalem gdzies, ze "normalny" Gigabyte na AGP jest niedotaktowany na
> pamieciach. Nie podoba mi sie to, ale jesli da sie podkrecic to czemu nie.

większość pamięci na 6600GT można spokojnie przekręcić na te 1000 (i
oczywiście więcej). zaniżone taktowania to skutek wyższości PCI-E nad
AGP... ;)

> Innymi slowy: co polecacie? :-)

a ile chcesz wydać? :D bo np Gainward ma świetne osiągi, dobre i ciche
chłodzenie, ale cenę też sporą. wersja GS ma nawet zadowalające Cię
taktowania, ale cenę jeszcze większą. w każdym razie za przemawia to, że
świetnie się kręcą, mają dobre wyposażenie, chłodzenie i gwarancję (3
lata d2d) i na pewno będą atrakcyjne przy odsprzedaży. poza tym pamięci
1.6 ns. jak za drogo to Gigabyte albo Leadtek.

--
                 _____