Re: Karta flash - odzyskanie skasowanego pliku...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 20:58:03 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:dmf0t6.45o.0@poczta.onet.pl...
> "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote in message
>
> Karta wsadzona do czytnika USB Pecet widzi jako pustą.
> Program Restoration nie wykrył na niej żadnych plików.
>
> Czyżby to już koniec możliwości ?
> Czyżby jednak kamera kasowała kartę ?
>
> Karta z która mam do czynienia to
> FUJIFILM xD-Picture Card (zrobiona przez Samsunga).

Nie wiem, właściwie nie zajmuję się kartami, tylko dyskami, gdzie działa
to tak jak opisałem. Restoration jest bardzo prostym programem. Spróbuj
użyć czegoś bardziej wyrafinowanego - albo wspomnianego Smart Media
Recovery, albo bardziej uniwersalnego (i darmowego) Data Recovery z tej
samej strony www.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/