SocketA - chłodzenie procesora, czym zastąpić Pentagrama?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 20:42:57 MET

Witam.

Postanowiłem zmienić chłodzenie mojego Athlona 2000+ pod SocketA. Chciałem
kupić wiatrak Pangatrama:
Okazuje się, że jest on już trudno dostępny. Innego nie mogę zastosować, bo
100% miedziany jest zbyt ciężki (ponad 600 gr), model "wyższy" jest zbyt
duży i się nie zmieści w tego typu płycie głównej. Chciałem też, żeby
wiatrak ten można było zastosować w niedalekiej przyszłości, gdy zmienię
płytę na 754 lub 939.

No i pytanie - czym zastąpić tego Pentagrama? Chodzi głównie o ciszę, nie o
przetaktowywanie. Liczę, że hałas nie przekroczy 20-21 dB.

MN