Re: Jaka Irde na USB kupić?

Autor: QkamCoSieDzieje <qkam_at_HWDPSpamerom.poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 18:40:27 MET

Użytkownik "Wojtek" <w454385@fastmail.fm> napisał w wiadomości
news:dmd6tb$2eb7$1@news.mm.pl...

> Czy możecie polecić jakąś sprawdzoną Irde na USB?
>
> Przeglądałem trochę sklepów internetowych i właściwie
> wszystkie (od 30-80zł) mają identycznie wyglądającą
> obudowę - identyczną jak moja, która niezbyt chce
> działać. Niezawodnie pracuje tylko na szybkości 9600,
> a na wyższych zrywa połączenia.

Najlepsze efekty podobno daja Irdy podlaczane bezposrednio do zlacza na
plycie glownej. Jesli juz musi byc taka na USB to szukaj tych z oznaczeniem
"plug and play". Wnioskuje, ze ta ktora posiadasz rozpoznawana jest przes
system jako "kingsun", to niestety nie najlepszy model ;) Chociaz ja taki
posiadam i do moich zastosowan nadaje sie znakomicie.

--
Pozdrawiam
Qkam