Re: modernizacja sprzetu pod katem WoW :)

Autor: FoRK <fork_at_USUN_TOtlen.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 18:39:52 MET

W napisał(a):

> na socket A jeśli chcesz kręcić to sprawdzonego bartona,może być w
> wersji mobilnej,thorton to kastrat i taka przejściówka

Niestety w sklepach nie ma juz mozliwosci kupna Bartona ponizej 3000+,
ktorego ta plyta powinna obslugiwac po update BIOS. Wole raczej nie
kupowac uzywanych 2500+ albo 2800+ na allegro :)
Ogolnie chodzilo mi o to, co w tej chwili jest waskim gardlem mojego
systemu, co musialbym wymienic, zeby wszystkie komponenty pracowaly
optymalnie.

Pozdrawiam

FoRK