Re: SB LivE 4.1

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 13:33:01 MET

Aju wrote:
> Witam
> mam takie pytanie co do karty dzwiêkowej SB Live ( to jest model
> chyba 1024
> 4.1 ), ma kto¶ namiar na opis wyj¶æ i wej¶æ tej katy ? Mam teraz
> kwadrofonie zrobiona a chcia³bym wykorzystaæ wszystko co mi oferuje
> ta karta a nie moge wygooglac nic ... Pozdrawiam ...

mialem dlugo karte 1024 i nie przypominam sobie zeby ona miala wyjscia 4.1
tylko 4.0 (czyli tylko stereo przod i stereo tyl - sa to odpowiednio zielone
i czarne gniazdko). O ile wiem nie bylo karty 4.1 bo zaraz po 1024 wyszedl
Live! 5.1
W Twoim wypadku najlepiej chyba sygnal dla suba uzyskac z przedniego stereo.

Pozdrawiam.

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840