Re: Warto w Laptopie arm z 512 na 1GB?

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 12:47:13 MET

> Laptop Acer TM 4601 ma na pokładzie x256RAM DDR2
> czy warto wymienić na 1GB i czy wtedy warto bardziej na 2x512 czy
> 1x1GB?- czy to ma jakieś znaczenie?
>
> Zastosowanie?;
> -czy mi to przyspieszy gierkę X3 Reunion- dość spore wymagania i HL2?
> -dużo pracuje równocześnie Office, internet + Skype.

Sprawdź w menedżerze zadań jakie masz zużycie pamięci, jeśli nie
przekracza 350-400MB (a przy programach, które wymieniłeś nie powinno,
zaś przy grach to już możliwe), to moim zdaniem nie warto. Bodajże w
zakładce Wydajność "Szczyt" okresla ile max. KB było potrzebnych w dany
dzień, ale głowy nie dam - możesz sprawdzić ile wynosi po wyjściu pewnym
czasie grania w wymienione przez ciebie gry.