Re: Warto w Laptopie arm z 512 na 1GB?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 13:06:33 MET

Użytkownik "B.Paciorek" <skowronki@skowronki.pl> napisał w wiadomości
news:438aec7d$3@news.home.net.pl...
> Witam!
>
> Laptop Acer TM 4601 ma na pokładzie x256RAM DDR2
> czy warto wymienić na 1GB i czy wtedy warto bardziej na 2x512 czy
> 1x1GB?- czy to ma jakieś znaczenie?
>
> Zastosowanie?;
> -czy mi to przyspieszy gierkę X3 Reunion- dość spore wymagania i HL2?

W X3 na 512MB - masochista? Ale dołożenie nawet 1GB zytuacji znacząco
nie poprawi. Jak będzie nowszy patch, to będzie lepiej. Wyłącz HUDa
(celownik) wzrost prędkości od 10-50%. Wogóle to zapraszam na forum
http://forum.egosoft.com/viewforum.php?f=17

> -dużo pracuje równocześnie Office, internet + Skype.

Tu to już napewno pomoże dodatkowa kostka.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!