Re: Karta Graficzna a procesor

Autor: El_Chueco <tank_at_NOASPAM.interia.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 11:52:03 MET

> Masz na mysli to, ze procesor moze byc waskim gardlem? Oczywiscie ze moze
> tak byc.
> Co wiecej, czesto tak jest w niskiej rozdzielczosci. Dlatego warto
> popatrzec na
> realne odczyty FPS od "normalnych" ludzi. Sprawdzic jak dana karta
> wypadnie na
> procku 2GHz a nie na topowym 4GHz. Roznica moze byc spora...
Tak wlasnie o ot mi chodzilo - no ale chyba trudno pytac o wydajnosc systemu
z dana karta graficzna ludzi - czesto przeciez mamy inne plyty. inne
systemy. No i ruga sprawa to ze sprzedawca nam nie umozliwi zwrocenia karty
bo "powstaje waskie gardlo" :D.
Pytam dlatego, ze na tygodniach zamierzam sie do zlozenia topowego komputera
gdzie gorna granica to 7 000 zl i zastanawiam sie czy: Szybszy proc (cos jak
P 3,2 3,4 64Bit) czy lepsza karta graficzna 6600 lub podobna

Tomasz "El_Chueco" Surowiec
GG: 559899
www: http://www.surowiec.org - Moja FotoGaleria
e-mail: tomasz@NOSPAM.surowiec.org