Re: GF6600GT AGP - dylemat taktowania

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 23:24:34 MET

VooDoo napisał(a):

> Siema
> nie wiem w ogole o co tyle halasu ... gigabyte ( mam taka sama karte )
> dla zwiekszenia wytrzymalosci a jednoczesnie zmiejszenia wydzielania
> ciepla zastosowal bardzo sprytny patent otoz gdy serfujesz na www lub
> grasz w gry w 2d to zegar ustawiony jest na 300 a jak odpalisz cos w 3d
> przechodzi na 500 i to wszystko a skoro mu nie wierzysz to zrob tak :
> odpal riva tuner jest tam opcja na monitorowanie taktowania ! odpal to
> zobaczysz ze bedzie pokazywal 300 i pamiec 1000 ... i teraz odpal gre
> [...]

No niestety nijak sie z tym nie zgadzam i nie uwazam zebym zawracal
gitare... Mam Ci pokazac wyniki z 3DMark2005 jak w karcie wlasnorecznie
ustawie to pieprzone 500MHz dla GPU a jak zastawie jej zeby rzekomo sama
sie przestawiła na 500MHz?!?
Zaczyna mnie to dziwic ze nikt nie czyta co napisalem tylko podpieracie
sie Riva Tuner'em i informacjami nie wiem skad! Pisze kilka razy ze
wykonane przeze mnie testy dowodza czego innego wiec moze by ktos
pokusil sie rowniez sprawdzic o co chodzi - bo wg mnie to GF6600GT nie
przestawia sie sam na wyzsze taktowanie jak przechodzi w tryb 3D chyba
ze mu sie wlasnorecznie przetaktuje GPU na to szybsze!
Nie wiem jak to jest dokladnie ale cos tu sie nie zgadza i tyle.

Pzdr OMSON