Re: GF6600GT AGP - dylemat taktowania

Autor: VooDoo <voodoo_at_voodoo.vo>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 16:04:28 MET

OMSON napisał(a):

> Dziwne dziwne - doczytaj mojego posta wczesniej... BTW RivaTuner'em juz
> sprawdzalem i zgadza sie co mi powiadacie ale testy mowia co innego (ze
> wcale samoistnie sie nie przelacza z taktowania 2D 300MHz kiedy leci
> test 3D, chyba ze ustawie jej na sztywno 500MHz jak to ma ponoc sama
> przestawiac kiedy obsluguje 3D...
> Jakies wnioski?
>
> Pzdr OMSON

Siema
nie wiem w ogole o co tyle halasu ... gigabyte ( mam taka sama karte )
dla zwiekszenia wytrzymalosci a jednoczesnie zmiejszenia wydzielania
ciepla zastosowal bardzo sprytny patent otoz gdy serfujesz na www lub
grasz w gry w 2d to zegar ustawiony jest na 300 a jak odpalisz cos w 3d
przechodzi na 500 i to wszystko a skoro mu nie wierzysz to zrob tak :
odpal riva tuner jest tam opcja na monitorowanie taktowania ! odpal to
zobaczysz ze bedzie pokazywal 300 i pamiec 1000 ... i teraz odpal gre
pograj 1min i przejdz do alt+tab i sprawdz teraz wykres !! i stary nie
zawracaj gitary :)

pozdro
Czarny