Re: krotkie pyt o uzywany monitor

Autor: lux <lux_at_bez.x>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 23:15:29 MET

> Jeśli to do mnie, to wtedy ten monitor był super (i był jedyny za
> przystępną cenę, który oferował 1024x768 w 85Hz), ale jego jakość spadła po
> ok. 2 latach. Wtedy kupowałem w ciemno, teraz czytam i pytam.

to naprawde nedzny monitor gdzie po 2 latach parametry tak spadly
moj ponad 4letni wyciaga 100Hz w 1152x864 i wymienie go na LCD jak sie spali
a mysle ze to jeszcze potrwa :)

> Autorowi wątku zaś radzę zastanowić się nad kupnem nowego CRT, bo teraz nie są
> drogie (chociaż często są tanie kosztem jakości niestety), a używany może nie
> pochodzić długo albo od początku mieć spore wady.

masz zle doswiadczenia jezeli kupi uzywany monitor ale dobrej firmy i o wysokich
paramerach to nawet kilkuletni bedzie dzialal bardzo fajnie