Re: krotkie pyt o uzywany monitor

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 22:03:51 MET

> moj samsung i iiyama maja juz ponad 4lata i dzialaja non stop ponad 12h
> na dobe
> i dzialaja idealnie obraz zyleta ale to byly swego czasu topowe modele :)
> dlatego nie rozumiem jak mozna oszczedzac na monitorze kupujac jakas nedze
> oczy masz tylko jedne :)

Jeśli to do mnie, to wtedy ten monitor był super (i był jedyny za
przystępną cenę, który oferował 1024x768 w 85Hz), ale jego jakość spadła
po ok. 2 latach. Wtedy kupowałem w ciemno, teraz czytam i pytam.

Autorowi wątku zaś radzę zastanowić się nad kupnem nowego CRT, bo teraz
nie są drogie (chociaż często są tanie kosztem jakości niestety), a
używany może nie pochodzić długo albo od początku mieć spore wady.