Re: krotkie pyt o uzywany monitor

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 22:21:51 MET

Uzytkownik "euzek1011" <ovoUSUNTOwwmw@o2.pl> napisal w wiadomosci
news:4389E74A.500E40BC@o2.pl...
> witam , prosze o rade . mam zamiar kupic monitor 17''
> myslalem o monitorze uzywanym:

Od siebie tylko powiem tyle, ze kupilem NEC FE700 swego czasu za 1600 zeta.
Mam do dzis i nie wymienie na razie na zadnego LCD.
FE700 kupilo tez 5-ciu znajomych i wszystkie trzymaja sie bardzo dobrze.

Pracuje na 1024x768 85Hz. 1280x1024 niestety tylko 60Hz ale nie uzywam. Za
male literki.

Obraz jest bardzo przyjemny, nie meczy mnie praca przy nim.
W robocie stoja jakies Dell, HP, Compaq i nie pasuja mi.
LG Flatron w robocie jeden padl po 2 latach, drugi po 3. W obu po roku
rozjechala sie odtrosc.

Podsumowujac NEC FE700 (potem bylo FE700+) sa w/g mnie zajefajne monitorki.
Pozdrawiam.

--
Henry(k)
Odpowiadajac na majla usun cyfre z adresu.