krotkie pyt o uzywany monitor

Autor: euzek1011 <ovoUSUNTOwwmw_at_o2.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 18:05:14 MET

witam , prosze o rade . mam zamiar kupic monitor 17''
myslalem o monitorze uzywanym:
Samsung 700IFT (gwarancja 6 m-cy , plaski kineskop) za 230

tylko nie wiem czy warto , sa jescze monitory za 160 , kineskop nie jest
plaski, (6 m-cy gwarancji) rozne marki :) del, nec , IBM, ...

te monitory maja TCO 99` i sa ok. 4 letnie

a ostatnio znalazlem jesazcze taki monittro (NOWY):
Iiyama LS704UG 17' Vision Master 1403
Cena brutto: 379,00

I tak właœciwie to najbardziej podoba mi sie ten Samsung.
czy to dobry wybor, czy nie warto kupowac uzywanego monitora?