Re: jak zainstalowac dysk sata

Autor: danwot <danwot_at_poczta.fm>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 21:37:22 MET

Pawel napisał(a):
> problem w tym że botowalna płyta dołączona do płyty gl. od razu
> zaczyna sie ładować i pisze error hard drive is not instaled.
>
> (jednak ja wiem że jest bo jeżeli startuje dalej ale bez boot CD to
> jest możliwość zrobienia RADIa- i tam dysk jest widziany.
>
> sciągnałem sterowniki ze strony producenta- - wciskam f6- ładuje stery
> ale dalej przerywa instalacje i informauje ze niema dysku...
>
> Czy coś jeszcze źle robie- a może ta pyta i dysk razeem maja problemy?

zapomij o f6, to nie to...
mi się kiedyś tak trafiło, że podpiąłem przejściówkę zasilania
i zapomniałem ją wpiąć, w dysku były dwa kable (sygnałowy i zasilający)
a prądu było brak...
podstawowe pytanie, czy dysk SATA jest widziany w biosie?
jesli nie sprawdz kable, instalacja jest typowo/normalna...

pzdr.
danwot