Re: jak zainstalowac dysk sata

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 00:29:13 MET

problem w tym że botowalna płyta dołączona do płyty gl. od razu
zaczyna sie ładować i pisze error hard drive is not instaled.

(jednak ja wiem że jest bo jeżeli startuje dalej ale bez boot CD to
jest możliwość zrobienia RADIa- i tam dysk jest widziany.

sciągnałem sterowniki ze strony producenta- - wciskam f6- ładuje stery
ale dalej przerywa instalacje i informauje ze niema dysku...

Czy coś jeszcze źle robie- a może ta pyta i dysk razeem maja problemy?