Re: LCD - do domu

Autor: Jacek <flood_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 16:55:31 MET

Użytkownik "El_Chueco" <tank@NOASPAM.interia.pl> napisał w wiadomości
news:dmcjaq$cii$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jako ze nie jjesem w temacie za bardzo, ale posiadam Samsunga 173P to moge
> powiedziec, ze monitor bardzo ale to bardzo mi odpowiada - smuzenie?
> Przebicia kolorow = jakos nie zauwazylem - mysle ze jesli chodzi o typowe
> zdania domowo-biurowe to na pewno 173P+ bedzie dobrym wyborem

Tym bardziej że model 173P+ nie ma już żadnych ograniczeń typowych dla
modeli produkowanych jeszcze do niedawna w technologii PVA. Mowa tu o długim
czasie odświeżania (min 25 ms). 173P+ ma 8 ms, zatem nie ma mowy o smużeniu.
Jeśli chodzi o kąty (178 pion, 178 poziom), kolory, kontrast (1500:1 !!!) ,
równomierne podświetlenie to zalety te są już oczywiste. Nie łatwo znaleźć
coś lepszego i o takich parametrach w tej cenie. Ja i tak bym nie szukał
dłużej - sam posiadam od roku model 173P. Gdybym decydował się na zakup dziś
wybrałbym bez wątpienia 173P+.

Model Sony ma gorsze parametry no i matrycę TN która IMHO poprzez swoje
technologiczne ograniczenia automatycznie stawia go niżej. No ale to już
moje osobiste odczucie i doświadzenia.