Re: nagrywarki

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 16:04:40 MET

visor napisał(a):

> witam
> mam pytanie, kilka dni temu moj kuzyn kupil nagrywarke Lite on dvd+/-rw
> shw-16h5s light scribe, i ta nagrywarka strasznie dlugo wypala mu plytki
> nieraz nawet w granicach 40m (w nero, predkosc 4x, wraz ze sprawdzeniem) ,
> czy to moze byc spowodowana, "zasmieconym" dyskiem nieformatowanym od roku,
> kiepskim zasilaczem "noname", tasma ,czy moze cos innego........

Uważasz, że nagrywanie z prędkością x4 i sprawdzaniem w ciągu 40 minut to
długo? To użyj innych płyt, które można nagrywać szybciej i wyłącz
sprawdzanie a przede wszystkim zainteresuj się opcjami programu do
nagrywania bo zdaje się, że włączona opcja LightScribe spowalnia nagrywanie
płyt

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098