nagrywarki

Autor: visor <thevisor_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 15:42:18 MET

witam
mam pytanie, kilka dni temu moj kuzyn kupil nagrywarke Lite on dvd+/-rw
shw-16h5s light scribe, i ta nagrywarka strasznie dlugo wypala mu plytki
nieraz nawet w granicach 40m (w nero, predkosc 4x, wraz ze sprawdzeniem) ,
czy to moze byc spowodowana, "zasmieconym" dyskiem nieformatowanym od roku,
kiepskim zasilaczem "noname", tasma ,czy moze cos innego........

aha. i jeszcze jedno pytanie odnosnie mojej nagrywarki(benq 1640) tzn , czy
jesli plyta jest w nagrywarce to dioda sie swieci caly czas, nawet jak nic
nie "robi" z plytka(bez plyty nie swieci) pytam sie poniewaz w moim cdrw lg
swieci sie tylko jak cos "grzebie" na plytce ?
wiec nie weim czy tak ma byc :)
pozdrawiam

visor