Re: dla upalaczy prockow

Autor: <P_at_lmer>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 19:38:09 MET

Użytkownik "W" <jlgavwgb-gurgur@zlernyobk.pbz> napisał w wiadomości
news:dm9v23$4pc$2@atlantis.news.tpi.pl...

> spieprzaj dziadu z takim czerstwymi filmikami

Hola, hola. To nie powód by sie nawzajem obrażać. Poza tym nie wolno tu
przeklinać - netykiete poczytaj. Ja filmu nie znalem i pewno nie tylko ja.
Poza tym rozesłałem go po znajomych, którzy tez go nie widzieli i byli mi
wdzięczni, że w ten sposób mogłem ich uświadomić. Dzięki Ictus za podanie
czegoś tak NA CZASIE (patrz 7 tematów niżej), niczym kawa na ławę
(bezpośredni download link).

Pozdrawiam i życzę wiecej wyrozumialosci.

PS: Jakby ktoś miał linka do filmu, w którym procek rzekomo wystrzeliwuje z
podstawki, proszę o podanie stosownego namiaru. Chętnie obejrze
przedstawienie:-)

Pozdr.,
Palmer