Prosba o rade - "backup"

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 19:09:36 MET

Dzien Dobry!
Moje dyski zaczynaja sie zapelniac i czas juz zapisac dane w jakis
bezpieczny sposob. Sadze, ze nie ma sensu bawic sie w zapisywanie na CD, bo
musialabym ich miec co najmniej 20. Poza tym, ostatnio przekonalam sie, iz
zdarza sie dosc czesto, iz niektore pliki nie daja sie otworzyc. Co mi
radzicie?

Zainwestowac w nagrywarke DVD? Komputer mam dosc "wiekowy", tzn 5 letni,
Pentium III 800 Mhz. Konieczny bedzie dostep do danych na biezaco, tak wiec
nagrywanie na tasme, ani spakowanie do plikow back-up nie wchodzi w gre. Czy
dane na plytach DVD mozna edytowac lub ponownie zapisywac?

Moze jest cos innego?

Dziekuje, magda