Re: USB 2.0 - jak sprawdzic czy jest ?

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 26 Nov 2005 - 18:13:27 MET

Dnia Sat, 26 Nov 2005 16:52:38 +0100, "Sander"
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał(a):

>A jakie chciałeś przyspieszenie ? Widocznie Twój odtwarzacz MP3 tak ma ;)
>Przecież USB 1.1 ma (teoretyczny) transfer 12Mb/s, więc z jakimś śmiesznym
>300kb/s go nie zapchasz. Niepotrzebnie kupiłeś kontroler USB 2.0.
>Jaiś niemarkowy ten odtwarzacz ?

>Urządzenie urządzeniu nie równe.

Nooo, nie wiem. :-) Nie o urzadzeniu tu mowie, tylko o Twoich
wnioskach, ze te szybkosci tu sie akurat niewiele roznia.

Otoz ja zrobilem sobie akurat wczoraj proby. W laptoku mam trzy
gniazda, we wlasciwosciach tylko jedno jest 2, bo jak ktos tu pisal,
ze najprosciej sprawdzic, czy stoi napisane 'enhanced' to jest 2,
jesli nie, to 1.

I faktycznie, wsadzilem pendrive'a do kazdego po kolei, kopiujac te
same pliki, do tego samego katalogu. Na tych dwoch zwyklych kopiowalo
sie z szybkoscia rzedu 300 do 500kbps, ale na jedynym 2. szybkosc
skoczyla nie o nedzne pareset bitow/s, ale o kilka tysiecy.

Co wiecej, wnioskuje, ze wzrost z 300 do 500 nie jest u przedpiscy
zadnym wzrostem, to jest nadal port 1.1. :-)

--
Adek