Re: sklep w typie komputronika

Autor: Noodles <noodles_at_elsat.net.pl>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 20:17:17 MET

Użytkownik "Jarek Grabek" <jarek.grabek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:f3liovkm5vdk.1kc06zlsaado5$.dlg@40tude.net...
> Komputronik takich numerów nie odwala...
> --
> pozdrawiam
> Jarek

A ja kupowałem w Proline wielokrotnie i nie było żadnych problemów. Mowa o
Katowickim i Gliwickim oddziale. Mało tego. Bywało że wymieniałem kilka razy
kości pamięci parami bo mimo że były sprawne to nie pracowały w Dual
Channel. Nie robili problemu. Wymienili od ręki i bez marudzenia kartę TV
bez sprawdzania czy rzeczywiście jest uszkodzona.