Upalenie Bartona - czy tak się da?

Autor: gg <dddd_at_ddd.d.>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 17:05:45 MET

Witam

Czy można uwalić procesor Barton 2500 odpalając go bez radiatora na 3-5s?
Bo takie info dostałem w serwisie... Odpalałem próbnie płytę główną i nie
założyłem na procesor radiatorka. Chciałem zobaczyć czy płyta wstanie...
Płyta główna po 3s od włączenia wyłącza wentylatorki - procesor jest
letni...
Czy można tak upalić bartona? Serwis powiedział że po włączeniu to są
ułamki sekundy. Ale co radiator niby ma chłodzić gdy procesor się nawet
nie zagrzeje?
Co Wy na to?

--
pozdrawiam