Re: Naprawa CDROM

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Fri 25 Nov 2005 - 15:05:18 MET

Użytkownik "Janusz Bożek" <Janusz_Bozek@skg.pl> napisał w wiadomości
news:dm6v69$2jo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam szanownych grupowiczów.
>
> Poszukuję materiałów pomocnych w naprawie CD-ROM-ów. Może ktoś z was zna
> ciekawe linki z szczegółowymi opisami budowy napędów CD, bądź może się
> podzielić własnymi doświadczeniami w tym temacie.
> Wyszukiwanie w przeglądarce sprowadza się do znalezienia listy firm
> oferujących usługi w zakresie naprawy CD-ROM-ów a ja mam kilka napędów z
> różnymi uszkodzeniami, w jednych nie działa mechanizm szuflady w innych z
> kolei odczyt i chciałbym np. przełożyć sprawną głowicę laserową do tego z
> działającym mechanizmem szuflady.

zastanawiam sie tylko nad sensownoscia takiego postepowania, przy tak
niskich cenach napedow.
przy prostych uszkodzeniach np. przerwanie jakies sciezki to owszem mozna
sie pokusic o naprawe, ale wymiana glowicy? a co z kalibracja? jak dla mnie
to sliska sprawa.
Jakby co sprawdz tutaj moze cos bedzie http://www.eserviceinfo.com/

Tomek